Ta para została pozwana na tysiące dolarów przez wystawienie negatywnej recenzji

Reklama

wt., 07/27/2021 - 13:05 -- MagdalenaL

Para z Waszyngtonu twierdzi, że została pozwana na 112 tys. dolarów po tym, jak przyznała jednogwiazdkową recenzję firmie dekarskiej.

Rodzinna firma Executive Roof Services (ERS) została wysłana do dom Autumn Knepper i Adama Marsha na polecenie właściciela domu, po tym, jak para zgłosiła przeciek. W recenzjach pozostawionych online, Knepper i Marsh twierdzili, że recepcjonistka firmy była „niegrzeczna”, a ERS nie zrealizował usług, które miały zostać wykonane. Złożyli również skargę do Better Business Bureau.

W rozmowie z KGW News, Autumn Knepper powiedziała: Recepcjonistka ERS odmówiła udzielenia mi jakichkolwiek informacji. Powiedziała, że muszę je dostać od właściciela. Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem, a ona się ze mnie śmiała. Powiedziała mi, że znęcam się nad nią werbalnie i że to właśnie ona jest kierownikiem biura, po czym odłożyła słuchawkę.

Marsh podzielał te odczucia, opisał recepcjonistkę jako „super niegrzeczną”, dodając, że kobieta powiedziała, że jest kierownikiem biura i nie ma nikogo innego, z kim mógłbym porozmawiać i odłożyła słuchawkę. Para twierdziła, że żadne z nich nie otrzymało informacji o tym, kiedy firma zakończy rzekomo zaplanowaną naprawę dachu. Po wystawieniu recenzji, skontaktował się z nimi Michael Mecham, właściciel ERS, który powiedział Autumn, że ma usunąć negatywną opinię, zanim ich reputacja zostanie jeszcze bardziej zszargana.

Według Autumn, Mecham zagroził, że wie, gdzie ona mieszka i, że ma znajomego, który jest medykiem sądowym i z chęcią wydałby 100 tys. dolarów na procesowanie się z nią.

Następnie Autumn skontaktowała się z lokalną policją, która powiedziała Mechamowi, aby nie kontaktował się już z parą. Jednak firma podobno kontynuowała swoje próby, jednak tym razem za pośrednictwem firmy prawniczej Jordan Ramis, która zwróciła się w imieniu ERS z żądaniem usunięcia recenzji.

Para powiedziała KGW News, że są pozwani na 112 tys. dolarów. Autumn wspomniała, jak od razu wybuchła płaczem, gdy usłyszała wiadomość. Kobieta dodała, że była przerażona. Nie stać mnie na prawnika. Nie stać mnie na zapłacenie takiej sumy. I nie mogę, nie chcę ogłaszać bankructwa- powiedziała.

Tymczasem ERS twierdzi, że skarga pary w Better Business Bureau jest dowodem na to, że zrobili wszystko, aby zaszkodzić firmie. Prawnik David Bowser powiedział: Umyślnie zaszkodzili ERS, publikując jednogwiazdkowe recenzje w celu uzyskania raportu, do którego nie byli uprawnieni. W pozwie wydanym przez ERS oskarżono Autumn i Adama o zniesławienie i celowe psucie opinii firmy.

Autor: 
Tłum. Wiktoria Gwizdała
Dział: 
Zagłosowałeś na opcję 'down'.
Polub Plportal.pl:

Reklama